سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روی پرده کعبه این آیه حک شده..... نبی عبادی انا الغفورالرحیم و من..... هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم (( بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم))
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
مطالب اخیر وبگاه
 مصرف بستنی کاکائویی مانع از جذب کلسیم بستنی می‌شود.

بستنی در هرم غذایی جزء گروه شیر و لبنیات قرار دارد و اگر از روش‌های بهداشتی و سالم تهیه شود، می‌تواند مقادیر قابل توجهی انرژی، ویتامین، کلسیم، املاح و ... برای بدن تامین کند.

 گفته می‌شود بستنی می‌تواند حالت شادی را برای فرد ایجاد کند. این کارشناس تغذیه با بیان اینکه معمولا در ساخت بستنی‌ها از مواد نگهدارنده و افزودنی‌های خوراکی استفاده می‌شود، یادآوری کرد: توصیه می‌شود مصرف بستنی به دو بار در هفته محدود شود.
افراد مسنی که مشکل زمینه‌ای ندارند، می‌توانند دو بار در هفته بستنی مصرف کنند، اما سالمندان بیمار باید مصرف بستنی را محدود کنند.
از سه سالگی به بعد مصرف بستنی برای کودکان منعی ندارد، خصوصا برای کودکانی که تمایلی به مصرف لبنیات ندارند، اما مصرف بستنی در سن پایین تر می‌تواند سبب بی‌اشتهایی شود.

 می‌توان با مصرف یک بستنی شیری در روز ذائقه کودکان را به لبنیات عادت داد، البته بستنی باید به عنوان میان وعده مصرف شود و جای وعده غذایی اصلی را نگیرد.  از بین بستنی‌های یخی و شیری بستنی‌های شیری را انتخاب کنید و از مصرف بستنی‌های غیرپاستوریزه که در نحوه تهیه آن شک وجود دارد تا حد امکان خودداری کنید.

 اگر قرار است بستنی پاستوریزه مصرف شود بستنی‌های ساده انتخاب شوند که مواد افزودنی کمتری دارند. بستنی کاکائویی علاوه بر اینکه چاقی را به همراه دارد، مانع از جذب کلسیم می‌شود.



نویسنده فاطمه در شنبه 93/3/17 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir