سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روی پرده کعبه این آیه حک شده..... نبی عبادی انا الغفورالرحیم و من..... هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم (( بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم))
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
مطالب اخیر وبگاه

دکتر ماسارو ایموتو پژوهش‌گر ژاپنی است که به دلیل ادعاهایش در مورد بلور یخ شناخته شده است . ایموتو مشاهدات بسیاری را بروی کریستال های آب انجام داد و متوجه شد کریستال های آب در برابر کلمات و تفکر ها تغیر شکل می دهند و به اشکال زشت و زیبا در می آیند.

مثلا کریستال های آب در برابر کلمه عشق به این شکل در می آیند.

ولی در برابر کلمه شیطان به این شکل در می آیند.

یعنی افکار و ایده ها و سخنان ما در کریستال آب تاثر می گذارد و حتی اگر قبل از نوشیدن آب کلمات و مفاهیم زیبا به آن القا کنیم کریستالهای آب به اشکال زیبایی در می آیند و اگر کلمات زشت به آنها القا کنیم کریستال های آب بصورت اشکال زشت و نا متوازن در می آیند.در یک وبلاگ دیگر بطور مفصل به این موضوع و تغیر شکل کریستال های آب در برابر انواع کلمات بطور مفصل پرداخته ایم که با مراجعه به این لینک می توانید مطلب را مشاهده نمایید.

در آیه 68 سوره الواقعه نیز خداوند بطور سربسته به این موضوع اشاره کرده است :

أَفَرَأَیْتُمُ الْمَاء الَّذِی تَشْرَبُونَ ?68?آیا به آبی که می‏نوشید اندیشیده‏اید؟





نویسنده فاطمه در شنبه 93/4/14 | نظر

ابرها دارای وزن بسیار بالایی هستند مثلا ابر کومولوس رایج ترین نوع ابر که ابر باران زا نیز محسوب می شود و در دو کیلومتری سطح زمین تشکیل می شود و زنی بین صدهزار تا سی صد هزار تن را دارد(یک تا سه میلیارد کیلوگرم)که وزن یک ابر کومولوس معادل  6,268.75 میلیون نهنگ آبی است![1][2]

به جز زمین در فضا نیز ابرهای گردو غبار وجود دارند که با گازها ستارگان را شکل می دهند در یک مورد وزن یکی از این ابرها به 300,000,000,000,000,000,000,000,000 میلیون تن میرسید![3]http://miraclesofthequran.persiangig.com/zmin/Abr.jpg 1400 سال قبل خداوند در قرآن کریم به موضوع سنگین بودن ابرها اشاره کرده است:

در سوره اعراف آیه 57 نوشته شده است :

وَهُوَ الَّذِی یُرْسِلُ الرِّیَاحَ بُشْرًا بَیْنَ یَدَیْ رَحْمَتِهِ حَتَّى إِذَا أَقَلَّتْ سَحَابًا ثِقَالًا سُقْنَاهُ لِبَلَدٍ مَّیِّتٍ فَأَنزَلْنَا بِهِ الْمَاء فَأَخْرَجْنَا بِهِ مِن کُلِّ الثَّمَرَاتِ کَذَلِکَ نُخْرِجُ الْموْتَى لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ?57?

 او کسی است که بادها را پیشاپیش (باران) رحمتش میفرستد تا زمانی که ابرهای سنگین بار را (بر دوش خود) حمل کنند در این هنگام آنها را به سوی سرزمینهای مرده میفرستیم و به وسیله آن آب (حیاتبخش) نازل میکنیم و با آن از هر گونه میوهای (از خاک تیره) بیرون می‏آوریم، و اینگونه (که زمینهای مرده را زنده کردیم) مردگان را (نیز در قیامت) زنده میکنیم تا متذکر شوید.

در سوره الرعد آیه 12 نوشته شده است:

هُوَ الَّذِی یُرِیکُمُ الْبَرْقَ خَوْفًا وَطَمَعًا وَیُنْشِئُ السَّحَابَ الثِّقَالَ ?12?

او کسی است که برق را به شما نشان می‏دهد که هم مایه ترس است هم امید و ابرهای سنگین بار ایجاد می‏کند.





نویسنده فاطمه در شنبه 93/4/14 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir