سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روی پرده کعبه این آیه حک شده..... نبی عبادی انا الغفورالرحیم و من..... هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم (( بندگانم را آگاه کن که من بخشنده مهربانم))
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
مطالب اخیر وبگاه

برهنگی سر، سرآغاز برهنگی‌ها

برهنگی سر، سرآغاز برهنگی‌ها

 اولین  طرح استعمار برای رخنه کردن و برچیدن فرهنگ  یک کشور اسلامی، اشاعه فحشا و فساد در این کشورهاست. برای این منظور، زن مسلمان به عنوان یک سدّ بزرگ بر سر راه آنان بود و اولین اقدامی که برای برداشتن این سدّ انجام دادند؛ برداشتن حجاب بود و در این حجاب‌زدایی از حجاب سر شروع کردند.

فساد از برهنگی سر که سرآغاز برهنگی‌هاست، به تدریج به دیگر اعضا سرایت می‌نماید؛ نمی‌توا‌ن زنی را دید که سر خود را در حجاب داشته امّا  اعضای دیگرش برهنه باشد. 
همین که بخواهند ملّتی را عریان نمایند، از سرها شروع می‌کنند. مثلاً در مورد زنان، ابتدا سر برهنه می‌شود و سپس مینی‌ژوب و آنگاه مرد در لباس زن و زن به شکل مرد در می‌آید.

با نگاهی به تاریخ در می‌یابیم که حتی زنان اروپایی دارای حجاب بودند که از رنسانس به بعد، آهسته ابتدا زنان را بی‌حجاب کردند و به جایی رسید که امروز زنان فرانسوی کاملاً برهنه در پشت ویترین‌ها برای سو استفاده جنسی  قرار می‌گیرند.
در  مدارس راهنمایی‌شان کلاس آموزش روابط جنسی برگزار می‌نمایند و در خبری از میزان تجاوزات جنسی می‌خوانیم: از هر چهار دختر در اروپا یک نفر زیر سن هجده سال مورد تجاوز قرار می‌گیرد.[1]

مبارزه دشمنان اسلام با حجاب صرف مبارزه با یک نماد و سمبل مذهبی و فرهنگی نیست، بلکه آنان می‌خواهند با تغییر حجاب، یک فرهنگ را تغییر داده و در سایه آن اندیشه‌ها و عقاید را به نفع خود تغییر دهند.
متاسفانه این روند خطرناک در کشورهای اسلامی نیز در جریان است که تاحدودی موفق بوده‌اند، این امر ایجاب می‌کند که همه برادران و خواهران به مساله حجاب اهمیت و توجه بیشتری داشته باشند.




نویسنده فاطمه در سه شنبه 93/4/31 | نظر

افرادی دنبال آزادی هستند امّا در حقیقت، هنوز معنی آزادی را متوجه نشده‌اند؛ غافل از این هستند که، کسانی که آن‌ها را به آزادی دعوت می‌کنند، زنانشان تا چند سال پیش حتی حق رأی هم نداشند و این در حالی است که زن مسلمان از همان ابتدای اسلام، از آزادی بهره می‌برده است، همان آزادی که با شؤنات زن مسلمان منافات نداشته باشد. امروزه غرب به دنبال از بین بردن عفت و حیای زنان جوامع مسلمان است؛ با عنوان کشف حجاب یواشکی که باید گفت: اولاً اگر کار آن‌ها درست است چرا یواشکی؟ و ثانیاً اگر آنان مدعی آزادی هستند، چرا کاری برای آزادی زنان کشور خویش نمی‌کنند؟ زنان آمریکائی تا سال 1920 حتی حق رأی برابر با مردان را نداشتند، ابتدا در سال 1820 بیش از دوهزار زن آمریکایی به دولت ایالات متحده آمریکا تقاضانامه‌ای ارائه کردند و در آن، خواستار اعطای حق رأی برابر با مردان شدند. این تقاضانامه مورد اعتنای دولت آمریکا واقع نشد. در سال 1910، زنان آمریکا راهپیمایی‌ها و تظاهرات وسیعی را در نیویورک، ماساچوست و نیوجرسی سازمان دادند و در نهایت، در سال 1920 ویلسون رییس جمهور ایالات متحده، نوزدهمین متمم قانون اساسی آن کشور را به مجلس سنا رساند که بر اساس آن، تمام زنان ایالات متحده آمریکا برای اولین بار، حق رأی برابر با مردان می‌یافتند. شاید کسی بگوید این‌ها که گفتید برای دهه‌های قبل است امروزه را چه می‌گوئید؟ اندیشمندان غربی همچون دونالد دیویدسن و روت سیدل هم اذعان دارند که جامعه‌ی غرب، بعد از این همه که دم از فمنیسم می‌زند، برای زنان هیچ امنیتی به آرمغان نیاورده است. دیویدسن می‌نویسد: دستاوردهای فمینیسم برای آینده بی‌فایده است. او معتقد است که فمینیسم، موضع شغل‌محور را جایگزین وضعیت خانه‌محور در دهه‌ی 1950 کرده و ارزش خانه‌داری و روابط سالم زن و مرد را از بین برده است. و یا روت سیدل می‌گوید: هنوز سوء استفاده‌ از زنان در تبلیغات، مد و فیلم‌ها وجود دارد و همچنین فقر بیشتر زنان در جامعه‌ی غربی را از اموری می‌داند که هنوز لاینحل باقی مانده است




نویسنده فاطمه در سه شنبه 93/4/31 | نظر
در میان همه ی آیین ها و کسانی که در انتظار موعود (به معنای عام) به سر می برند، نام شیعه چون قطعه ای فروزان که در آتش عشق به مهدی (عج) می سوزد، نمایان است.
در حقیقت همین شیعیان هستند که باید در این امر بزرگ و خطیر پیشگام شده و مقدمات ظهورش را فراهم سازند و امام صادق علیه السلام فرمودند: «هر یک از شما برای قیام قائم (عج)» - هر چند با تهیه یک تیر - باید آماده گردد». (همان مدرک، ص
366)
در روایات اسلامی به این موضوع که شیعیان نقش مهمی در قیام قایم (عج) خواهند داشت، اشاره شده اشاره شده است:
«هنگامی که قایم قیام کند، خداوند شیعیان را از همه شهرها نزد او گرد می آورد». («تفسیرالعیاشی»، ج 1، ص 66)
هنگامی که قایم قیام کند، خداوند هر عیب و نقص را از شیعیان برطرف می کند، و دلهای آنان را چنان پاره های پولاد می گرداند. قدرت هر مرد از آنان را، به اندازه قدرت چهل مرد قرار می دهد. و آنگاه آنان حاکمان و فرمانروایان زمین و سران بزرگوار جهان خواهند بود). («بحارالانوار»، ج 52، ص 317)
این بیانات همه می توانند تاکید بر این امر باشد که، شیعه باید همواره حضور اعتقادی و اجتماعی خویش را، و تشکیلات سیاسی و نظامی - یعنی در واقع، «حضور شیعی» خود را در صحنه تاریخ نگاه دارد، تا سرانجام به هنگام ظهور، در محل جریان اصلی و به حق خود قرار گیرد. («خورشید مغرب»، ص 294)
حضرت حجت



نویسنده فاطمه در یکشنبه 93/4/29 | نظر

وزارت بهداشت فلسطین از استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه بین المللی در حمله به شهرهای نوار غزه و ایجاد جراحت های عمیق، پیچیده و ناشناخته بر پیکر قربانیان این حملات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از "روسیا الیوم " دکتر یوسف ابوالریش، قائم مقام وزارت بهداشت فلسطین، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: کادرهای پزشکی با بررسی اجساد شهدا و مجروحان غزه به این نتیجه رسیدند که رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی، وحشیانه و بدون هیچ رحم و مروتی غیر نظامیان را با سلاح های ممنوعه هدف قرار می دهد، به طوری که در مجروحان جراحت های عمیق و پیچیده ای بر جای گذاشته که به معلولیتهای دایمی منجر خواهد شد.

 

ظلم




نویسنده فاطمه در یکشنبه 93/4/29 | نظر

مرگ هم حق است

رسول خدا(ص) فرمودند: میان بهشت و انسان، هفت گردنه وجود دارد، که آسان‌‌ترین آنها مرگ است. پرسیدند: سخت‌‌ترین آنها کدام است؟ فرمودند:

«الوُقُوفُ بَینَ یَدَی الله عزَّوجلَّ إذا تَعَلَّقَ المَظلُومونَ بالظّالِمینَ»

سخت‌‌ترین لحظه؛ زمانی است که انسان در پیشگاه خداوند بایستد و کسانی که به آنها ظلم شده، دامن ظالم را بگیرند.(کنز العمال،ج8862.)

چقدر حق الناس برگردن داریم؟ در سختترین گردنه چه کسی بدادمان برسد ؟





نویسنده فاطمه در یکشنبه 93/4/29 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir